woensdag 12 september 2012

Even geduld a.u.b.

Eergisteren heb ik een bommetje over de muur gegooid. Ik heb geroepen dat het boekje Baarnaars en Barinezen, verhalen uit oud Baarn binnen enkele weken beschikbaar is. Alleen gisteren al kreeg ik meer dan vijftig berichtjes van mensen die geïnteresseerd zijn in het boek. Dat houdt dus in, dat ik er alles aan moet doen om het boek ook daadwerkelijk zo snel mogelijk klaar te krijgen. In ieder geval voor Sinterklaas, zodat het boekje ook als cadeau dienst kan doen.
Op dit moment heeft het afronden van het boekje dus mijn volledige aandacht. Hierdoor zullen er de komen de weken wat minder verhalen in dit blog verschijnen, en kan het zijn, dat ik wat later reageer op uw mailtjes, dan u gewend bent. Hiervoor mijn excuus.

Bent u ook geïnteresseerd in het boekje (het wordt echt een leuk boekje hoor!), mail me dan even. Zodra het beschikbaar is, ontvangt u bericht, zonder dat u dan verplicht bent om het te kopen. Het emailadres: groenegraf.baarn@gmail.com.