donderdag 15 november 2012

Baarnaars en Barinezen uitverkocht, maar niet getreurd

Ik kan het nog steeds niet bevatten. 500 boekjes 'Baarnaars en Barinezen' laten drukken en nu al alles uitverkocht. En de telefoon blijft rinkelen. Wat een leuke reacties heb ik gekregen van mensen die het boekje besteld en gelezen hebben. Hartverwarmend!

Uitverkocht dus, maar niet getreurd. Er is nog zoveel vraag, dat ik drukkerij BakkerBaarn gevraagd heb om nogmaals 150 boekjes te drukken. Binnenkort zal ik dus weer boekjes op voorraad hebben.
Wilt u een exemplaar aanschaffen, bel of mail dan even: 035-5420804 groenegraf.baarn@gmail.com.

Over gebrek aan aandacht voor het boekje heb ik ook niet te klagen. Vrijwel elke regionale krant heeft aandacht besteed aan het boekje. RTV Baarn heeft deze week een leuk interview uitgezonden. De burgemeester van Baarn heeft het eerst exemplaar in ontvangst genomen. Verschillende website hebben het boekje gepromoot. Geweldig allemaal.

Het succes heeft ook een keerzijde. Mijn website is al twee maanden lang niet ververst. Er is gelukkig genoeg te bekijken, maar u bent van me gewend dat er minstens één keer per week een flinke update van de site plaatsvindt. Nieuwe (oude) verhalen in de weblog ontbreken. Ook mijn mailbox kan ik niet bijhouden. Ik heb me de afgelopen weken gericht op mailtjes en bestellingen die over mijn boekje gaan. Aanvullingen voor de website, toegezonden oude foto's heb ik noodgedwongen in een mapje "nog te behandelen" moeten plaatsen. Ik hoop nu tijd te vinden om eindelijk die mailtjes te gaan verwerken. Mijn excuus voor degenen die mij die mailtjes hebben toegezonden en die nog steeds geen antwoord hebben gekregen. Er wordt aan gewerkt.

Tot slot heb ik van drukkerij BakkerBaarn nog een leuk filmpje ontvangen van het vouwen van het boekje. Dat filmpje kunt u hieronder bekijken. Als u dit bericht vanuit een emailbericht bekijkt, dan kunt u dit filmpje niet bekijken. Klik dan even op de titel van het bericht, dan kunt u het filmpje op de site bekijken.



Vragen, opmerkingen of tips? Neem gerust contact op. Uiteraard kunt u groenegraf.nl ook volgen op Facebook en Twitter.