vrijdag 24 januari 2014

Even geduld a.u.b.

Degenen die regelmatig met mij communiceren en corresponderen zullen het wel gemerkt hebben. Mijn reactiesnelheid op vragen, verzoeken en emailberichten laat de afgelopen weken te wensen over. Steeds meer mensen weten onze site te vinden en onze activiteiten te waarderen. Hierdoor neemt het aantal vragen, opmerkingen en aanvullingen op inhoud op de site steeds meer toe. Op dit moment ontvang ik gemiddeld 50 emailtjes per dag waar ik actief wat mee moet doen. De activiteiten voor Stichting Groenegraf.nl moeten in de avonduren en weekenden plaatsvinden aangezien ik overdag mijn 'gewone' baan heb. Als die 'gewone' baan dan ook nog eens extra werk met zich meebrengt in de vorm van buitenlandse beurzen en reizen, dat stapelt het werk voor Groengraf.nl zich steeds meer op. Bezoekers zijn gewend om binnen één of twee dagen antwoord op hun vragen te krijgen. Op dit moment lukt dat bij lange na niet.
Gelukkig hebben we in de afgelopen maanden veel vrijwilligers kunnen noteren die me bij het scannen van oude foto's en krantenberichten bijstaan. Een aantal vrijwilligers schrijven nu ook leuke verhalen in ons weblog, dat heeft u ongetwijfeld gezien. Hierdoor krijg ik al wat meer tijd om de administratieve afhandeling in de greep te krijgen. Ik zoek nog naar een manier waarop ik dat nog beter voor elkaar kan krijgen, als iemand een tip voor me heeft hoe dat zou kunnen... graag!

Ik wil benadrukken dat ik, ondanks de grote hoeveelheid werk die op me afkomt, ontzettend veel plezier heb in het werken aan de site en het communiceren over oud Baarn. Die activiteiten zal ik ook zeker blijven doen. Voor dit moment wil ik u echter geduld vragen totdat ik de werkzaamheden wat meer op de rit krijg. Laat dit u er niet van weerhouden om reacties, aanvullingen en oude foto's te sturen. Er zal zeker een oplossing gevonden worden om dit alles wat gestroomlijnder te kunnen laten verlopen en tot die tijd... even geduld a.u.b.






Eric van der Ent
Vragen, opmerkingen of tips? Neem gerust contact op. Uiteraard kunt u groenegraf.nl ook volgen op  Facebook en Twitter